De premiere is voor iedereen spannend: een bioscoopgevoel. Hoe is de sfeer in de eerste seconden nadat de film eindigt?
Een film als aftrap van een bijeenkomst zet de toon voor de hele dag. Kernachtig een situatie of sfeer neerzetten helpt bij de effectiviteit van de dag.
Ook kunnen korte videoclips ondersteunend zijn gedurende het event. Inhoud krijgt lading en richting. Bestendig de resultaten van de dag met een videoverslag. Goede herinnering aan het event zorgt voor saamhorigheid, trots en een blijvende bijdrage aan beweging binnen de organisatie.
Opdracht
Ernst & Young bestaat 125 jaar. Hun ‘DNA’ staat hier symbool voor. Tijd voor een groot feest in Ahoy, met optredens van alle grote Nederlandse artiesten. Code ZerO bedacht en produceerde een film met een estafette door Nederland langs kantoorpanden van Ernst & Young, eindigend ‘live’ in Ahoy. Resultaat: een juichende zaal vol trotse medewerkers.
Opdrachtgever
“Om de samenwerking met HP te omschrijven kies ik voor meerdere trefwoorden: betrokkenheid, inlevingsvermogen, persoonlijke band met de opdrachtgever, altijd onder handhaving van de eigen professionele onafhankelijkheid en last but not least creativiteit.
Het proces heb ik in alle opzichten als uiterst positief ervaren: qua samenwerking met de opdrachtgevers, qua meedenken, qua vasthouden aan gemaakte afspraken. Het resultaat van de verstrekte ‘kernopdrachten’ in het kader van de viering van het 125-jarig bestaan van Ernst &Young Nederland was beduidend méér dan wat EY had verwacht.”
André Boon – Ernst & Young